fredag 4 mars 2011

Senaste dagarna

Måste erkänna att det inte blivit så mycket gjort här hemma dom senaste dagarna, sambon har jobbat 12 timmars skift så jag har mest varit hemma med ungarna själv hela dagen och sen på kvällarna är jag så less på sitta hemma så jag har flytt iväg bla till min bror och spelat tv spel, eller sett film..och när filmen rullar hos honom så kan man inte pyssla nånting..han ska nämligen ha kolsvart i rummet då..han tycker mitt handarbete är kärring sysslor haha

På dagtid är min äldre son på dagis 3 dagar i veckan och då brukar jag också hinna klämma in lite egentid med virkning eller liknande, men just nu är min moster här från London så det har blivit massa fläng hit och dit för och få träffa henne också =)

Så nu kanske ni förstår varför det är så tyst här. Ville bara att ni skulle veta så ni inte lämnar mig..tro mig jag kommer tillbaka.. =)
Kan berätta att jag just nu håller på med ett nytt virkningsmönster, ett eget alltså som kommer dyka upp här så småningom..för att köpa..eller gratis mönster..vi får se =)

3 kommentarer:

  1. Haha ja men känner mig ganska säkert här i svrige! Pluss att vi alla studenter har ett direktnummer att ringa om vi ser något mysko i skolna eller inte törs gå ut till bilen själva :P

    SvaraRadera
  2. svar: hehe vi kanske får se till så vi föder barn tillsammans så får stötta varannn när killarna kollar på sporten;)

    SvaraRadera