måndag 6 augusti 2012

Smärtsam helg..

Den här helgen har varit lite extra jobbig..jag har problem med gallan och även migrän..i helgen fick jag båda samtidigt som jag var tvungen jobba..

Jag har tabletter mot båda men ibland hjälper dom inte fullt ut..när magen blivit bättre har migränen blivit värre och tvärt om..

Båda våra extrajobbare har varit borta just i helgen så det var ju typiskt att jag skulle bli dålig just då när jag inte hade möjlighet att ta ledigt och vara hemma men det har varit ganska lugnt och vi jobbar ju alltid två samtidigt så det har gått bra ändå.. konstigt att allting går när man inte har nåt val =)

Nu börjar det i alla fall kännas bättre..magen gör fortfarande ont lite då och då men idag är jag ledig och kan vila upp mig =)

Som ni förstår så har det inte blivit jätte mycket handarbetat i helgen, hoppas ni har haft en bättre helg =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar