söndag 7 juli 2013

Sommar sommar =)

Är det bara jag som handarbetar mindre på sommaren? Jag släpar oftast med mig arbetet överallt..ut och in..ibland till och med till stranden men det blir aldrig nånting gjort =P

Idag har vi varit en stund på badstranden..men då lillan blev otålig efter ett tag och inte ville ligga i vagnen fick vi åka hem..vi hade hennes vagn under ett träd i skuggan men det gick inte sitta därunder och parasollet vi hade med oss blåste iväg och vände sig avigt så det gick inte sitta under det heller =P

Men när vi kom hem han jag plocka fram pyssel lådan och den här gången tog jag till och med fram arbetet och sydde några pärlor =)

Nu ska jag stöka fram middagen och sen åka iväg och hämta lite fiskar jag köpt till mitt nystädade akvarium =)

Ha det bra alla och hoppas ni har det lika varmt och skönt som här =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar