lördag 30 november 2013

Mycket nu..

Ursäkta att det varit lite dött här några dagar men det har varit mycket och göra =)

Barnen tar upp stor del av dagarna, sen har jag även jobbat både på min arbetsplats och hemma med handarbete. I år kommer jag och min mamma stå och sälja på skyltsöndag så jag har jobbat mycket med det som ska med dit och i år hoppas vi det går bättre än förra året då vi inte kunde fara för vi snöade in..det kom ca 1 meter snö bara över en natt, vilken chock man fick när man vaknade på morgon och gick ut..dagen före kunde vi se gräsmattorna =P

Jag har i alla fall gjort klart giraffen som jag fick som beställning här kommer lite bilder på den =)




Tipsar även igen om att kika in på min sida på facebook Made By Ecca där jag skriver lite oftare då det är mycket enklare från telefon =)
Jag har även skaffat mig en annan blogg där jag lägger ut mitt handarbete till salu, http://mbyecca.blogg.se


1 kommentar: