tisdag 24 maj 2011

Blå vit pärlduk

Jag har inte haft något sug alls och göra något handarbete den sista tiden..kanske det beror på att det börjar vara så fint väder ute så jag hellre är ute på gården..eller kanske beror det lite på att jag är så sjukt trött hela tiden..

Jag har fått några saker gjorda ändå..det har blivit lagt en del pussel..är inne på mitt 6:e 1000 bitars pussel nu..men nu känns det som pussel perioden håller på ta slut och virkningen håller på ta över igen..

Jag pysslar på med lite alltmöjligt som ni kanske märkt, har än inte stött på nåt jag vill göra som jag inte klarat av till slut..men jag hamnar i perioder..fastnar jag för virkning..då gör jag allt som har med virkning och göra så fort jag får tid över..jag nästan sover med virknålen =P

Nu ska vi lägga barnen här hemma och se/somna till en film eller nåt, men jag tänkte bjuda på en till duk i pärlor..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar