söndag 22 maj 2011

Vi lever! =P

Jorden gick inte under igår, vilken tur då hinner jag ju göra klart min hjärtekatt =)

Idag på förmiddagen far två av herrarna här i huset och leker lite på leos lekland medans jag är hemma med minsta grabben. Tror jag ska sätta mig ute och virka i det fina vädret vi fick idag, önskar bara att det kunde försvinna lite mer moln så det blir lite varmare.

Men det är ändå bättre väder idag än igår..då var det världens storm..en stor björk blåste av härute också, nu är det nog dax och ringa kommunen och be dom komma och ta bort resten av björkarna som står vid vår lilla väg innan någon får en i huvudet. Det har blåst av ett tidigare också och det träder träffade nästan våran bil.

Nej urs nu skriker magen efter lite frukost..återkommer med kissen senare..önskar jag kunde lära mig hur jag lägger in inlägg med bilder från mobilen, det skulle bli så mycket enklare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar