tisdag 26 juli 2011

Blommor i pärlor

Men hallå där vad länge sen det var jag skrev nåt här, jag lever i alla fall =P


Har umgåtts mycket med vänner och familj, och nu har min sambo semester också så det blir inte mycket tid över till annat än och mysa och ha trevligt.

På måndag börjar jag jobba igen, vet inte än om jag längtar eller inte. Ska bli skönt och få träffa lite folk och inte vara hemma med barnen hela dagarna, även om dom större delen är helt underbara så måste man få lite pauser ibland för och orka.

Jag har ju hoppats på lite värme och fint väder innan jag ska jobba igen så jag får besöka stranden en sista gång..men det verkar aldrig komma

Imorgon blir det i alla fall surströmmingskväll här, och det kan jag säga..det längtar jag verkligen till!! MM så gott det ska bli =) Hoppas verkligen på bra väder då så vi inte fryser och sitta ute för jag vill helst inte ha in lukten i huset =P

Går även och väntar på att min kära lilla kisse ska få bebisar, så himla mysigt =)

Avslutar detta med att lägga in några bilder på lite blommor jag gjort i pärlor, detta var en julklapp till mina morföräldrar för något år sedan.


2 kommentarer: