söndag 3 juli 2011

Tänk om man kunde stanna tiden..

Oj vad tiden bara flyger iväg, förra helgen var det fullt upp med födelsedagar och midsommar och den här veckan har det varit festival..


Har hunnit knåpa lite till på mitt broderi men inte mycket, dagarna går åt till sol och bad och tiden på kvällen försvinner så fort..jag plockar fram mitt arbete, slår igång en film och sen sitter jag bara där..och degar, det blir inget gjort haha nån mer som känner igen sig?


Nu är det mindre än en månad kvar tills min mamma ledighet är slut och jag börjar jobba igen...jag vill inte!!

1 kommentar:

  1. Hejhej!
    Tack så mycket. Satt med en morotskaka igår. Men blev inte helt 100% nöjd med moroten tyvärr. Men de fick duga.

    Ha de fint
    Hälsningar Catarina
    virka liten kaka

    SvaraRadera