söndag 16 oktober 2011

Halloween pyssel

Jag hade ju bestämt mig för att inte handla mer pyssel grejer innan jag gjort klart lite påbörjade saker..det går väl sådär =P Har köpt lite garn, men det var faktistk viktigt för det behövdes till en del presenter m.m =)

Men nu har jag läst ikapp alla bloggar jag följer och ser alla fina höstpynt..jag vill ju också göra så fint..så jag måste nog shoppa lite..

Satt och tänkte på hur mycket jag har och göra klart innan jul och det är ju en del grejer..och sen kom jag på att mitt senaste nyårslöfte var att avsluta alla påbörjade projekt, det började bra..jag virkade och stickade och sydde på lite grejer jag hade härhemma..men det är nog inte mycket som blivit klart ändå =P Att det ska vara så svårt haha..men jag hann ju klart sonens drake i alla fall =D

Nu ska jag gå och plåga barnen med lite pussar och kramar, ska iväg och jobba kväll senare så då ses vi ju inte förrän imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar