onsdag 19 oktober 2011

Ingen kamera..*snyft*

Nu har mönstret kommit men självklart var det slut färg i min skrivare så jag fick vänta tills jag kom på jobbet och skriva ut där. Nu gäller det bara och hitta rätt garn och nål för det jag testade med igår blev inte riktigt rätt storlek =P Hur gör ni när letar garn till ett mönster på engelska och ni inte har nån aning på hur tjockt det ska vara?

Det blir ingen kamera den närmsta tiden i alla fall, jag är faktiskt glad att vi är lite sega och funderade lite extra på om vi verkligen skulle köpa en nu före jul för nu verkar det som våran dvd gått sönder och den kan jag verkligen inte leva utan..man kan nämligen spela in från tvn på den och jag följer en del serier och så jobbar jag många eftermiddagar så sambon brukar spela in åt mig...jag vet att man kan se det mesta sen på typ tv3 play osv men för mig funkar det typ inte..det bara hackar hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar