onsdag 23 november 2011

Onsdag kväll..

Det går framåt här hemma, en julklapp till min mor är nu klar =) Och även en till min brors dotter, hon är bara 3 år så hon kan inte läsa min blogg själv men jag vill inte att hennes mamma ska se heller vad det är..mkt roligare om det blir en överraskning =) Det kommer bli en bild bomb här efter julafton =P

Äldsta sonen har fullt upp på dagarna med och svara i våran hemtelefon, vi använder bara mobiltelefonerna men vi har en hemtelefon eftersom vi har internet via telejacket men det ringer bara en massa försäljare i den och man blir ju så less så nu får våran 4 åring svara istället och han kan verkligen prata kan jag ju säga..första gången han svara så gck det inte ens en minut innan dom la på =P
Jag tycker nästan lite synd om dom som jobbar som försäljare, dom kan inte ha ett lätt jobb..undra hur många utskällningar och arga personer dom får prata med varje dag..

Yngsta sonen blir bara vildare och vildare, det klättras överallt hela tiden..och så gör han allt han inte får och tittar på mig och skrattar och så har han sån där lurig blick...typ som arga dockan i den där skräckfilmen =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar