torsdag 3 november 2011

Söt

Detta är en av våra kattungar från förra kullen, hon bor hos min mamma nu och är som en stor hårboll :-P
Hade. Den här bilden på telefon och mamma ville ha den på sin facebook och jag hittar inte min kabel till datorn så jag tänkte jag lägger in den här då och kopierar den :-P inget annat sätt och skicka funkade.

Det virkas på för fullt här hemma med olika julklappar, vet inte hur jag ska hinna allt. Det ska bli kul och visa upp all här sen när dom fått det..tänk nu är det inte så länge kvar till tomten kommer.

Sonen min har redan börjat tjata om julgran, det kan vara för att jag köpte julgrans bollar..säger man bollar om det inte är en boll? :-) det var dinosaurier som man skulle hänga i granen och han älskar dinosaurier :-D

Nu ska jag gå och mysa lite med ungarna.
Published with Blogger-droid v1.6.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar