onsdag 19 september 2012

Lite beställningsjobb

Urs vad trött jag varit på sista tiden..och det blev inte bättre idag när barnen valde och vakna jätte tidigt..längtar till den dagen dom också tycker det är skönt med en sovmorgon ibland =)
 
Fick ta en paus i skapandet av min filt och göra lite beställningar på några smycken.


Ett svart virkat armband, extra långt så man kan ha det två varv.
 

 
Vissa saker ska man se i verkligheten och det här armbandet är ett sånt. Tänkte först när jag fick beställningen att det här armbandet kommer och se barnsligt ut men det gjorder det verkligen inte, det var hur fint som helst speciellt om man är lite brun. Det var så fint att när mamma såg det så beställde hon ett till henne direkt också =) (vilket jag tyvärr aldrig blir =P)



 
Har även gjort ett halsband i makramé, här är det med tre olika hängen.
 
 
Jag fortsätter på min filt, det har blivit några rutor till men det tar ju en evighet..känns som jag aldrig kommer bli klar haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar