tisdag 23 oktober 2012

Utan titel med Ardalan Esmaili

Igår var jag och min mamma på teater, det händer inte ofta att jag går på sånt..vet inte varför jag inte gör det egentligen..men i alla fall den här gången gick vi för att en gammal barndomskompis till mig har skrivit en egen pjäs och kom hem hit till sin hemstad för och visa upp den.

Den var riktigt bra, både hemsk och sorglig men även väldigt rolig. Den handlar om han och hans familjs liv i iran under kriget och när dom flydde till sverige. Skulle verkligen rekommendera er att gå och se den vet att han kommer spela i fler större städer snart.

Den heter Utan titel och är skriven av Ardalan Esmaili. Det går köpa biljetter på ticnet.se

Nu ska jag göra mig och barnen i ordning för en liten tripp på stan, det behövs vantar och mössor här hemma..av nån anledning finns det bara en av varje vantsort..det är som att det bor en vanttjuv här hemma. =P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar