torsdag 1 november 2012

Ledig dag idag =)

Igår var jag på kärring-junta igen, tog med mig och skulle göra klart några ugglor men självklart glömde jag stoppvadden hemma så det gick inte så bra =P Gjorde lite fler kroppsdelar till fler ugglor istället så idag tänkte jag sy ihop dom. Kommer bilder senare =)

Har nyss lagt in en beställning på ljuvating också..massor med pärlor =D Mitt pyssel humör har börjat komma tillbaka..sakta, är fortfarande sjukt trött vissa kvällar..vi har även ändrat öppettider på mitt jobb så förut jobbade jag vissa kvällar till halv åtta men alla dom kvällarna är ändrade så nu jobbar jag till halv tio istället och innan man är hemma och har duschat och så är klockan ganska mycket så jag brukar aldrig orka dra fram allt handarbete då..tror det är lite därför det blivit lite mindre också..

Nu ska ja gå och göra plättar till barnen, dom har önskat det idag och jag säger inte emot..gott gott! =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar