måndag 12 augusti 2013

Bebisar tar tid =)

Det går inte så snabbt framåt för mig här, det tar mer tid och ha en liten bebis än man tror...även om hon är väldigt snäll och sover bra..men när hon sover så passar man på och göra sånt som behöver göras här hemma och umgås lite med dom andra barnen..och när hon är vaken, ja då vill hon att man ska vara med henne..hon har kommit till en period när det inte duger och ligga ner, nu vill hon sitta upp och vara med och jaa då måste hon ju få det =)

Funderar på om jag ska ta bort den där nedräkningen jag har här på sidan när bebisen väntas komma..av nån anledning har den börjat räkna igen..jag är väl inte gravid en gång till? =P Hoppas inte det, barn är underbart men nu får det räcka för mig =)

Nu ska jag och en vän åka ut och sätta upp lite lappar om en loppis vi ska ha imorgon, hoppas på få sålt lite så man kan köpa mer garn/pärlor hihi =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar