fredag 23 augusti 2013

Följ mig på facebook

Jag har en liten fundering..

hur många är ni som brukar kika in här som även använder facebook?

Jag använder nämligen det ganska mycket via telefonen och har en sida där som heter made by ecca där jag uppdaterar med det jag gör..brukar oftast lägga in ett likadant inlägg här också så alla kan se men av någon anledning så blir bilderna jätte dåliga här när jag lägger in via telefon..

Jag har just nu en bärbar dator men den börjar vara väldigt nära pension så det tar lång tid och lägga över bilderna till datorn och sedan skriva ett inlägg..så därför gör jag det mesta med telefonen.

Jag kommer fortsätta skriva inlägg här också men ni får gärna följa mig även på facebook eller bara kika in och läsa inläggen där istället så får ni se bättre, mindre gryniga bilder =) Made By Ecca heter jag alltså där =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar