tisdag 21 juni 2011

Blöt dag

Idag har det regnat och varit mulet här hela dagen så jag och barnen har hållit oss mestadels(heter det så?) inne, vi var iväg en sväng och kastade stenar i älven...tänk att det kan vara så kul och kasta sten i vattnet =P

Jag har städat i mitt lilla akvarium och snart är det dax för det större, har även ett till i förrådet som står tomt som jag mer än gärna skulle vilja sätta igång..men sambon börjar bli lite less och sen har vi ingenstans och ha det nu. Jag vill mest bara ha massa fiskar och få bebisar..fråga mig inte varför jag tycker det är så kul haha

I födelsedags present fick vi bla ett presentkort på en akvariebutik här så det blir och åka upp någon dag och inhandla lite grejer, skulle vilja göra nån snygg inredning men jag har så himla dålig fantasi.

Någon som också håller på med fiskar som vill dela med sig av nån bild hur det ser ut hos er?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar