fredag 10 juni 2011

trist..

Hade velat visa lite fler smycken jag gjort men tyvärr så har vi inget internet just nu, vi har varit utan en hel vecka..jag blir tokig snart...förstår ni hur mycke blogg läsning jag har och ta igen sen..jag måste bosätta mig vid datorn i flera dagar :-P

Jag testade ta bilder på smyckena med telefonenn men blev inte nöjd med nån bild så jag väntar tills jag kan lägga in med vanliga kameran.

Ikväll har vi i alla fall varit på cirkus med äldsta sonen. Han tyckte det var riktigt kul och spännande, lite ledsen dock att dom inte hade några elefanter..vi får hålla tummarna på att dom har det nästa gång :-)

Dom hade i alla fall kameler, Jonathan ville rida på en men dom var så himla stora så jag vågade inte låta han göra det, var så rädd han skulle ramla av..jag vet, vadå töntig morsa :-P
Jag hade gärna velat prova åka på en själv men jag vågade inte ställa mig och köa med alla småbarn haha

Nu börkar jag få skrivkramp av och trycka på dom här små knapparna på telefonen så jag önskar en fortsatt trevlig helg och godnatt! :-D
Published with Blogger-droid v1.6.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar