söndag 26 juni 2011

Midsommar och födelsedag

Den här helgen har varit både stressig och lugn. På midsommar afton hade vi bjudit hit våran släkt på middag, super trevligt hade vi..men det kunde ju fått vara sol, nästa år kanske =)

Sedan igår så fyllde jag år, men det blev inget superfirande för min del. Sambon åkte iväg på midnattstrav och jag var hemma med barnen. Min bror och en av mina bästa vänner (som är tillsammans, kan det blir bättre?) kom hit och såg lite film med mig..så det blev en helt godkänd kväll =)

Idag har solen äntligen börjat kika fram igen så strax ska jag gå ut med barnen och jobba lite på den där brännan som har hunnit blekna under regndagarna.

På onsdag drar stadsfesten här igång, ska dit både onsdag och torsdag..längtar =) Ska ni också dit? I så fall kanske vi ses =D

Fast hur ska ni i så fall veta om ni sett mig, jag har ju inte lagt ut nån bild på mig själv nån gång..eller? Kanske måste ordna det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar