måndag 20 februari 2012

Måndag igen

Det har varit en ganska lugn helg för mig, har mest bara jobbat.

Igår var jag iväg en sväng till mina föräldrar och såg big brother och åt räkmacka..mums! =)
Men alltså vad det finns för människor där ute i världen..alla verkade ju mer eller mindre..ja vad ska man säga..speciella..jag skulle inte ha klarat gå in där med dom..

Och hon som var gravid..jag fattar inte, varför går man in där då? Är ju knappast den bästa miljön för en liten bebis..tur den är så liten så den inte kommer minnas något..

Idag hoppas jag att garnerna jag och mamma beställt kommer så jag får fortsätta med mössan jag har börjat på =)

Skulle behöva en sväng till stan och shoppa också..önskar bara man kunde hitta en barnvakt före så man får handla i lugn och ro..den yngre går väl ganska bra än så länge, han sitter i vagnen men den äldre han vill gärna gå själv och han är aldrig stilla så på 5 sekunder har han sprungit iväg nånstans och så får man leta..så hela dagen går åt till och leta åt honom igen =P

1 kommentar:

  1. Det där med att leta efter barn i affären känner jag igen. Det var min yngsta. Hon försvann jämnt, ibland hittade jag henne utanför affären. "Det blev så tråkigt så jag gick hit ut och satte mig", sa hon då bara. Jag tappar bort henne nu också, fast hon är 29 år, men nu finns det ju mobiltelefon att ta till.

    SvaraRadera