söndag 5 februari 2012

Jag lever

ojoj nu börjar det vara länge sen igen..men jag lever trots detta "varma" väder...

Har jobbat i helgen och det har inte varit jätte kul kan jag säga..fredag när jag kom till jobbet och skulle öppna så var det bara 13 grader inne..kallt blir det..och det var väl ca 30 ute och så kom det en massa varor som skulle bäras in..

kom hem från jobbet och vi hade 17 inne..det var ju lite varmare men alldeles för kallt ändå tycker jag..jag vill ju helst ha typ 24 och då kan jag ändå sitta inlindad i en filt =P

lördag hade vi fått igång värmen på jobbet men då sprutade ventilationen in kall luft så det blev ändå inte varmare än typ 16..och vi kunde inte stänga av den för vi har ju en sibylla restaurang som sitter ihop med bensinmacken och det blir ganska osigt och börjar lukta en hel del då så det var bara och klä sig..

söndag var värmen äntligen som vanligt igen så jag slapp frysa men sen när jag kom hem så var det bara 16 grader hemma..när ska detta ta slut? =P

Då hade sonen tagit en stol och vridit av termostaten inne utan att min sambo märkt nåt så det blev bara kallare och kallare..haha

Nu ska jag krypa ner under täcket och se lite Criminal minds =)

Men rackarns...nu håller kattungarna på skriva ut nåt på min skrivare..undrar vad det kan vara? =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar