onsdag 15 februari 2012

Älskar alla barn spagetti och köttfärssås?

En gång i veckan så brukar jag åka på sk kärring-junta..vi..eler jag kallar det så för dom flesta i juntan är kärringar =P För det mesta består juntan av mig, min mamma och min moster..ibland även min svägerska..på dessa juntor är det meningen att vi ska sticka eller virka eller nåt liknanade handarbete..men av nån anledning så blir det aldrig mycket gjort..vi inleder med lite skitsnack..tar en fika paus och fortsätter med ännu mer skitsnack =P

Ikväll ska jag i alla fall iväg på en sådan här junta..vet inte riktigt vad jag ska ta med mig för handarbete än..men som sagt så spelar det nog ingen roll för jag kommer väl inte ens plocka upp det ur påsen haha..och ikväll kommer ytterligare en moster och ska vara med..hon bor egentligen i London men är hemma och hälsar på..så det lär väl inte bli mindre skitsnack då haha

Nu ska jag gå och slänga ihop lite mat..spagetti och köttfärssås blir det idag..barnen vill ha det typ jämt..finns det nåt barn som inte älskar det? Jag gissar i alla fall på att när barnen blivit äldre och lagar sin egen mat så kommer inte den maträtten serveras här så ofta för då kommer man vara så spyless =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar