torsdag 24 maj 2012

Städa, sola, sticka =)

Idag är jag ledig och det är redan över 20 grader ute i solen så ni kan ju gissa vart jag kommer befinna mig =P

Men det ser hemskt ut här hemma så det behövs en städning först, har skrivit upp det viktigaste som måste göras och har sagt åt mig själv att jag inte får gå ut förrän alla saker är gjorda så det är väl bara och sätta igång då =P


Har gjort en till vante, denna gång lite större och längre så den matchar tummen, men vet ännu inte om jag är helt nöjd..den är stickad på två stickor så jag har sytt ihop den på sidan och jag vet inte om jag tycker att det var så snyggt..kanske ska göra ett par på rundstickor istället..ska bara lista ut hur man gör då, stickning är inte riktigt min grej..är mycket bättre på virka men jag lär mig väl detta så småningom också =)

Hoppas ni alla får en lika solig och varm dag som vi verkar få =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar