torsdag 17 maj 2012

Lila mössan klar, med liten vante till =)


Har gjort klart den lila mössan nu, har även gjort en matchande liten vante till..blev inte supernöjd med vanten men den blev ju ganska söt =P Testade sticka efter ett utländskt mönster så det var helt fel garn så jag tänkte jag testar och ser hur det blir, det var väldigt kul och sticka och gick ganska snabbt men tycker den blev lite kort, eller så blev tummen för lång..eller man kanske har så lång tumme =P haha jag minns inte.

Har börjat på en till mössa också, en brun/vit. Jag har kommit i en sån där period där jag inte orkar göra nåt när jag måste tänka så mycket och det behöver man verkligen inte göra med dom här mössorna =) snart kanske jag kommer igång med nåt annat igen, men det är svårt när inte suget är där men jag håller tummarna på att det kommer tillbaka snart =)

Nu ska jag åka till min bror och hans tjej som även är en av mina bästa kompisar (visst är jag en bra matchmaker? ;P) och umgås lite medans gubben ser hockey.


1 kommentar:

  1. Men jösses, vilken söt vante! Och härligt lila ränder, jag gillar! :)

    SvaraRadera