torsdag 10 maj 2012

Update =)

Gissar att det inte bara är jag som spenderar mer och mer tid ute och mindre tid inne vid datorn =)

Den här veckan har jag jobbat korta förmiddagspass och det har varit varmt ute och solen har kikat fram några av dagarna så jag har mest varit ute och lekt med barnen, krattat lite och planterat om lite växter.

Igår fick Sebastian (yngsta sonen) testa gungorna vi har på gården och det var en riktig hit, han ville aldrig gå därifrån..tror jag stod och gungade barnen i säkert 40 minuter..sen sa jag stopp för det blev lite trist och bara stå stilla där så jag fick komma på nåt annat kul och göra =P

Har faktiskt stickat klart mössan fast den är inte ihopsydd ännu, har börjat på ett par matchande vantar till =)

Sen har det ju varit en del hockey dom senaste kvällarna så gubben har åkt bort för och se det och jag har haft fin främmande av Frida, vi planerar ofta att se en film men som vanligt så la vi pussel och snackade en massa skit =P

Nu ska jag gå och börja med maten, magen skriker efter nåt och äta. Idag blir det lunchkorv, potatis och morotsstuvning..det är så himla gott =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar