torsdag 3 januari 2013

Anledningen till att det är tyst här ibland..


Här är den största anledningen till att det är så tyst här ibland..första tiden sov jag mest..kan inte minnas att jag varit så trött förut i hela mitt liv, inte ens när jag väntade mina första två barn..vissa kvällar har jag somnat före barnen=P

Skapar lusten kom tillbaka där lite innan jul och vi bestämde oss för att stå och sälja lite på skyltsöndag..det blev ju bestämt lite i sista minuten och vi hade inte hunnit göra så jätte mycket så det blev lite stressigt där i slutet.. men marknaden blev iställd och så försvann lusten igen..behövde en liten paus.

Nu på kvällarna plockar jag fram ett arbete och lägger det på bordet..men det kommer inte längre..jag bara ligger i soffan och glor på tvn..är för trött=P men ikväll ska vi återuppta våran junta igen efter julledigheten så då kanske jag kommer igång igen =)

Den lilla/lille i magen är beräknad och komma till oss den 9 juni och jag längtar hur mycket som helst. Vi frågade vad det var som gömde sig därinne men det gick inte se..h*n var lite hemlig av sig och vägrade bresa =P

Hoppas att alla har det bra och får en bra fortsättning på det nya året. Fortsätt gärna kika in här för jag har inte lagt av jag bara tar det lite lugnare just nu =)

1 kommentar:

  1. Stort grattis! Håller tummar och tår för att allt ska gå bra!

    SvaraRadera