måndag 7 januari 2013

Måndag igen

Han såg ju nästan sjuk ut mössmodellen i det tidigare inlägget =P Det var bara lite mörkt så jag var tvungen använda blixten.

Nu har jag kommit till min jobbigare arbetsvecka..var fjärde vecka kommer den..då jag bara jobbar kvällar..det är lite trist då det inte blir speciellt mycket gjort på dagtid när barnen är vakna..men snart börjar nedräkningen till ledigheten, håller på fylla i papper om graviditetspeng och om jag får det (fick det sist) så jobbar jag min sista dag den 28/3

Inatt har det varit inbrott på mitt jobb..igen..suck! Förra åreet hade vi inbrott två ggr på samma vecka, blir så irriterad att det ska vara så svårt och skilja på mitt och ditt!

Nu ska jag gå och ordna med lite mat till barnen, tur det blev över från middagen igår för det här med och komma på vad man ska äta varje dag är inte min grej..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar