onsdag 9 januari 2013

Ledig=städa..kul..?

Idag är jag äntligen ledig =)  Ska försöka hinna städa bort lite här hemma..men ser ju nu att halva dagen gått redan och jag har typ inte gjort nåt =P

Har grymt ont i vaderna..vet inte om det är för att jag jobbat så mycket och stått länge eller om jag fått nå senadrag under natten för det var bara där en morgon när jag vakna..jätte ont i vaderna..känns nästan som jag har träningsvärk..så jag låssas att jag har varit ute och sprungit jätte långt..då känns det som jag varit lite duktig =P

Nu måste jag lägga på ett kol och städa, ikväll blir det ÄNTLIGEN junta!! Det blev inget förra veckan, jag var tvungen ställa in då en av mina söner fick för sig och kräkas så dom ville inte vara med mig ifall det var magsjuka. =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar