tisdag 31 januari 2012

Lite frågor och svar

Jag har blivit utmanad av Fru bävers virkvrå att svara på några frågor så jag gör väl det då =)

1. Vad gjorde jag för 10 år sen? Då gick jag sista året på högstadiet så jag var väl ute med tjejkompisarna och spanade in killar =P

2. Vad gjorde jag för 1 år sen? Var mamma ledig med min yngsta son som blev ett i augusti.

3. Fem snacks jag gillar: Nutella, Toffifee (stavning?), Chips, Popcorn, och allt annat godis ;P

4. Fem sånger jag kan utantill: Ett antal westlife låtar, var helt tokig i dom när jag var yngre och dom var som störst och låtarna släpper aldrig. En massa irriterande låtar från olika barnprogram, och såna där tjatiga radio låtar typ what are words, i´m yours..m.m..vad kan jag säga..jag gillar och sjunga och till slut kan man hela texterna =)

5. Fem saker jag skulle göra om jag blev mångmiljonär: Betala av lån, Köpa diverse motorleksaker till min sambo som tjatar om sånt jämt..typ skoter m.m, dela med mig till familj, öppna en egen pysselbutik..skitsamma om den inte går runt jag är ju mångmiljonär ;), skämma bort mina barn..ännu mer =P

6. Fem dåliga vanor: bryter i fingarna sådär så det knakar, måste alltid köpa garn när jag är nånstans fastän jag inte vet vad jag ska ha det till och att det bara kommer och bli liggande i resten av min garnhög, snusar, kommer inte på nåt mer...

7. Fem saker jag gillar att göra: Dela nya upplevelser med barnen, Pyssla med lite allt möjligt..pärlor,virkning,stickning m.m, se film, shoppa..mest till barnen, baka,

8. Fem saker jag aldrig skulle klä mig i eller köpa: Oj vad svårt, men hatar leopardmönster så ingenting med det, stringbikini, såna där fula tygskor som är så populära minns inte vad dom heter..typ uggs eller nåt, Nätstrumpor..jamena vem vill se ut som en kassler?, borats baddräkt

9. Fem favorit leksaker: Virknålen, mina garner, mina pärlor, datorn och tvn =)

10. Fem personer jag vill se göra denna utmaning:
Det är så svårt och välja bara fem stycken så jag tog bara några lite utspritt på min bloglovin lista =)

Fiffel och tråd
Rät och avig
Craft and chocolate
Skapa och inreda
Virkhörnan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar