onsdag 25 april 2012

Jag lever

Hej hej allihopa, jag lever =)

Det var länge sen jag var inne i bloggvärlden känns det som även fast det bara var nån dag sen senaste inlägget. Jag gick in på min bloglovin nyss och jag hade 93 olästa inlägg..bestämde mig för att ta tag i dom en annan gång, dom finns ju kvar =)

Det jobbas på för fullt här just nu..med arbete, barn och en annan grej..inget som har med handarbete och pyssel och göra..eller jo det har iofs lite med pyssel och göra men inget vanligt pyssel som jag brukar hålla på med annars..jag kan inte avslöja riktigt än vad det är jag har gjort ifall nån som inte får veta är inne här och läser =P

Nu ska jag lägga mig och sova en stund innan barnen bestämmer sig för och väcka mig, ledig dag imorgon..jag ska sola! =)

Har blogger ändrat utseendet eller är det bara hos mig det ser helt annars ut?

1 kommentar: