måndag 30 april 2012

Valborgs

Festen i lördags blev lyckad =)

Igår mådde man väl sådär, mådde bättre än jag trodde jag skulle göra men var sjukt trött. På kvällen var jag med mina bröder och några grabbar till och såg bio, the avengers, den var riktigt bra men jag höll på somna där ett tag =P Jag var lite orolig att jag skulle somna och sen vakna till med ett ryck av min egen snarkning eller nåt..haha vad pinsamt det skulle varit =P

Idag har jag varit lite piggare faktiskt, det är jätte fint väder ute men jag har inte velat gå ut för jag ska strax och jobba och det är så jobbigt och fara iväg då om jag börjat sitta ute i solen..är redan på dåligt humör för att jag måste jobba till 22.30 ikväll då jag egentligen inte skulle ha gjort det..hade velat följa med barnen till nån majbrasa..

Hoppas alla ni andra får en trevlig valborgs i alla fall! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar