torsdag 19 april 2012

När jag blir rik ska jag anställa nån som städar åt mig =)

Jag hatar när det är stökigt hemma..men jag hatar och städa också..hur gör man då?

Jag kan inte fatta hur två så små människor ska stöka fram och skita ner så mycket..

Jag städar nästan aldrig på dagen, så om ni kommer hem till mig just efter lunch så ser det hemskt ut här hemma. Jag har börjat göra så att jag gör en röjning efter middagen istället för då hinner inte barnen stöka ner så mycket innan dom ska sova, om jag städar på förmiddagen så måste jag göra om allt innan kvällen och det orkar jag inte.

När jag äntligen är ledig från jobbet så blir det oftast att jag prioriterar att göra nåt annat mycket roligare..men det kanske inte är så konstigt..

men nu har jag lämnat det lite länge så idag på min lediga dag måste jag verkligen ta tag i röran..varför måste solen skina idag..kan det inte regna istället så det inte känns lika jobbigt och vara inne.. =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar