onsdag 4 april 2012

Junta-kväll

Ikväll har det varit junta igen, för mig blev det en mormorsruta som ska bli en snuttefilt. Jag gjorde av akrylgarn för jag och mamma kom fram till att barn har ju ändå en tutte i munnen så dom kan ju inte suga på snutten den ska dom ju gosa med =P Vad vi är smarta haha

Nu blir det nog sängen för mig, våran yngsta har ju kommit på nu hur man tar sig upp ur spjälsängen själv så det där tricket med och skynda sig dit på morgon och stoppa in tutten så somnar han om..det funkar inte längre..nu hinner han komma och väcka mig och då är det kört för då vill han inte sova mer =P

I helgen när vi är lediga måste vi nog gräva fram den andra barnsängen som står läängst in i förrådet bakom allt annat skrot så han får sig en vanlig säng..va glad han ska bli =D och va inte-glad min sambo ska bli när jag berättar att vi ska göra det..för han vet nog att oftast när jag säger vi så menar jag han men det låter bara bättre om jag säger vi ;P

Godnatt nu alla! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar