måndag 19 mars 2012

Äntligen friska

Nu verkar det äntligen vara över, jag och barnen är friska..men gubben har inte fått det än men vi får hålla tummarna på att han slipper, vi har missat nog med arbetsdagar redan..det kommer bli fattigt nästa månad..

Känner mig fortfarande slut i kroppen och trött..det är nog en blandning av att ha varit sjuk och att bara ha suttit instängd här i huset i en hel vecka.

Barnen ser lite Scooby doo just nu så jag tänkte sätta mig och fortsätta med filten lite så den blir klar nån gång..men jag är rädd att det vita garnet jag använder runt inte kommer räcka så länge till, hoppas bara det inte skiljer så mycket i färgbadet om jag köper nya nystan för det var länge sen jag köpte dom där..fast det kanske inte brukar skilja så mycket i vitt..eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar