lördag 24 mars 2012

Äntligen helg =)

Ikväll har jag sytt på lite delar på mössan..snart klar =) Men ni får inte se nåt riktigt än..det är roligare och visa när den är helt klar. Det är öron kvar och nå flätor som ska hänga på sidorna. Mitt mål är att få den klar imorgon, måste bara lyckas smita undan från sonen och göra den klar i smyg för jag vill inte att han ska se den förrän den är helt färdig.

Imorgon får vi finfrämmande =) Min lillebror och hans flickvän som även är en av mina bästa kompisar kommer hit på middag. Dom har med sig sina barn också så det lär bli livat här imorgon =) Vi vuxna har skaffat oss lite sällskapsspel som vi tänkte roa oss med..problemet är bara att min bror inte är s smart alla gånger så det är aldrig nån som vill vara på hans lag haha

Måste berätta om sist vi spelade, då spelade vi alias ett spel där man ska förklara ett ord utan att säga just det ordet..ledtrådarna han gav mig var att det var en stor fågel och att den började på a..jag kom aldrig på det rätta svaret..det kan ha varit för att det var en antiloop han hade på sitt kort =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar