söndag 18 mars 2012

Så blidde det min tur..

Igår var det min tur..vaknade på morgonen och mådde illa..kräktes en gång, sen
slapp jag det resten av kvällen och det var ju skönt..men jag mådde fortfarande
illa..sov bort det mesta av dagen, hade så sjukt ont i kroppen så det gjorde ont
och ligga ner...det var nästan värre än illamåendet..var uppe en sväng vid
middagstid och sen vid halv sju då orkade jag inte mer och gick och la mig i två
timmar igen..

Steg upp och skulle gå på toa..jag var helt borta..orkade
knappt ta mig upp..det kändes som jag skulle tuppa av, var tvungen och stanna
och sätta mig ner på väg till toaletten..det visade sig att jag fått hög
feber..tänkte ta mig lite kräm och äta för jag var sjukt hungrig då jag inte
ätit nåt på hela dagen..men det gick inte, jag orkade knappt ta ner tallriken
från skåpet så jag gav upp..tog mig en ipren och gick och la mig
igen..

Idag mår jag faktiskt bättre, ingen feber och inget illa
mående..fast jag har ganska ont i magen men det går nog över under dagen när jag
fått i mig nån mat igen.

Längtar tills Jim har varit och handlat lite
dusch grejer för jag vill verkligen ta mig en dusch nu =P

Nu ska jag
sanera sovrummet så Jim törs sova härinne ikväll =P

1 kommentar:

  1. Usch, stackars dig. Magsjuka är det värsta som finns. Hoppas du piggnar till.

    SvaraRadera