fredag 30 mars 2012

Fredagsmys

Det har varit en lugn fredagkväll här i huset mitt i skogen..jag skickade iväg gubben för och se hockey nån annanstans (rätt lag vann idag vilket var bra för då är han inte på så dåligt humör =P) för jag skulle få besök av en kär vän och vi skulle se lets dance..

Egentligen gillar jag inte det programmet, tycker det är lite långtråkigt och se på men jag gillar ju Anders Timell så jag var ju tvungen se det för att han skulle vara med. Jag såg hans dans och sen blev det inte så mycket mer..vi satt mest och snackade skit (som vanligt) och la lite pussel =)

Nu blir det sängen för mig, är sjukt trött och om jag ska orka stiga upp med barnen imorgon och hålla deras tempo så behövs det lite sömn =P

Hoppas alla haft en lika trevlig fredag som jag, natti natti =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar