fredag 2 mars 2012

Nu känns det lite bättre =)

Idag har det varit lite bättre, fortfarande jätte ont i halsen men febern är i alla fall borta =)

Har till och med orkat virka lite =) Har börjat om på mössan jag pratat om tidigare..hade nästan gjort klart själva möss delen men kände att jag var tvungen göra om den då jag inte blev helt nöjd. Jag har aldrig virkat en mössa förut så jag googlade lite på ungefär hur man gör men det blev inge bra..den blev inte rund längst upp som jag ville ha den utan med toppig om ni förstår?

I alla fall så började jag om på den idag..flera gånger..men tyckte aldrig det blev bra..tills jag typ 2 timmar senare kom på varför..jag gjorde ju fm istället för hst..jaa så kan det gå =P Nu har jag i alla fall gjort en bra bit på den och jag är nöjd än så länge men måste nog prova den på sonen imorgon innan jag fortsätter göra den klar..han har nämligen ganska stort huvud så jag kan inte bara googla på mått för en 4 åring för då passar den inte, vi har alltid haft lite problem och hitta mössor som passar..eller mössor finns det ju men inte dom han vill ha med typ blixten mcqueen..han är helt tokig i han just nu =P

Hmm jag kanske skulle gjort en sån mössa istället för en rosa pantern haha men han ändrar sig ganska fort för vad han älskar så jag får väl spela lite rosa pantern filmer för honom just innan han får mössan ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar