söndag 18 december 2011

Bus med barnen en trasig tv och ett boktips =)

haha jag har så fullt upp nu så jag inte ens har hunnit kolla så inläggen jag skrivit funkar som dom ska..fast det kan ju iofs vara min dator som inte kan visa bilderna..det har ju hänt för, vi hoppas på det =)

I alla fall så är jag snart klar med alla klappar så då kan jag äntligen börja pyssla på med nåt annat som jag kan visa upp här på bloggen =) Fast snart kan jag ju visa upp klapparna också för nu är det inte många dagar kvar..shit va fort tiden går..

Idag har vi varit hos min bror och hans sambo och sett film och ungarna har fått leka av sig med sina kusiner. Det var dock lite knepigare och få dom och somna där, tyvärr så är man sällan och hälsar på hos andra utan dom kommer oftast hit då det är enklast när dom inte har barn eller så har dom mycket äldre barn..så våra barn är inte så vana och sova nån annanstans..vi säger ofta att vi ska fara bort för och öva sova borta men det blir aldrig =P

Ikväll upptäckte vi även att en av våra söner, vi misstänker den yngsta..har slagit en spricka i våran rätt nya tv så den funkar inte..känns mindre roligt just nu kan jag säga men men..inte så mycket och göra åt det nu..och hur ska han veta att man inte får slå saker där..fastän man säger det typ en miljon gånger varje dag =P Det är tur dom är söta =)

Nu ska jag nog lägga mig och läsa en stund innan jag somnar..sambon har lovat mig en sovmorgon imorrn så jag kan vara uppe lite längre..wiiee =) läser just nu paganinikontraktet av Lars Kepler, har snart läst halva och den är riktigt bra..kan rekommendera den om ni letar nåt och läsa..fast iofs kan den ju ha en skit dåligt slut men jag har hört andra säga att den är bra så jag tror på dom =)

Natti Natti =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar