torsdag 29 december 2011

Ledig

Idag har jag städat hela dagen känns det som. Började hos mina fiskar, har två akvarium här hemma som behövde fräschas upp lite och sen när jag väl kommit in i det så blev det dammtorkning och skurat och ut med julgranen och släng hit och plock dit =P

Sen lagade jag en fiskgratäng till middag som är riktigt god, receptet på den hittar ni Här om ni är intresserade. Ett tips, jag brukar använda två paket torsk för vi tyckte det blev för lite med ett, man märkte knappt av fisken då.

Senare på kvällen ringde min far och frågade om Jonte (äldsta sonen) ville följa med och skotta lite med traktorn..och ni kan ju gissa vad han svarade =P Så vi åkte iväg en sväng så han fick åka lite traktor.

Nu ska jag försöka banka lite liv i min sambo och höra om han vill se (=läs somna om och sova tills sista 10 minuterna och sen kommentera att filmen inte var nå bra) nån film med mig. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar