fredag 2 december 2011

Virkad jul snökristall

Minns inte om jag har visat dom här, jag visade ju en liten bild för det var en hemlis till min mamma men nu är dom klara och levererade så nu kan jag visa dom här :-) hon har bara vita grejer i sin julgran och då tyckte jag några såna här skulle passa bra

Dom är mycket finare i verkligheten, det blir ju så dåliga kort med mobilen..efter all julklapps shopping så ska jag spara till en ny kamera för det behövs verkligen.

Om ni också vill göra en sån här så finns mönstret på garnstudio.se sök på jul snökristall, om ni inte hittar den så säg till så kan jag skicka länken :-)

Hoppas det här inlägget funkar nu, provade lägga in tidigare idag men det blev bara error..vet inte om jag orkar skriva om allt igen på telefon om det inte funkar nu haha

Ha en fortsatt trevlig kväll..eller godnatt säger man kanske snart? I alla fall om man har småbarn som inte vill ta sovmorgon fastän det är lördag ;-)
Published with Blogger-droid v1.6.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar