fredag 2 december 2011

Julkalender och fredagsmys

Idag har jag storstädat lite..det känns som jag gör det varje dag hela tiden dygnet runt..att barn kan stöka till/skita ner så mycket =P

Maten är i ugnen just nu, idag blir det makaronilåda med bacon och korv..den är supergod =) Efter maten bär det av till nån affär som innehåller godis för handling till vårat fredagsmys, här äter vi lördagsgodis på fredagar och myser till idol..inte för att det varit speciellt bra i år..helt klart det sämsta året som varit..jag är inte fäst vid någon av deltagarna..jag ser det mest bara för att jag alltid gjort det och för att det är sista säsongen, man kan ju inte svika nu =P

Sen får man ju inte missa del två av julkalendern, vi var inte vakna imorse när den visades och äldsta sonen längtar och se och få öppna sin kalender, sin första tv-julkalender..tänk va stor han blivit =)

Jag hörde rykten om att dom ska göra en mysteriet på greveholm 2 också..och då kommer jag också sitta där och se med spänning och längta..haha..jag tyckte det var så bra när det gick när jag var liten..fast då var jag bara 10 år, kan ju ha varit därför ;P Någon annan som såg det när det gick?

Ha en trevlig helg allihopa så hörs vi snart igen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar