söndag 25 december 2011

Julfirandet över

Nu är vi klara med allt julfirande, äntligen..gud va slut man blir av all denna stress hit och dit och barn som springer och leker högljutt för och sen förvandlas till trötta griniga små troll.

Barnen verkar då mer än nöjda med alla sina paket och även mottagarna av det som jag tillverkat åt dom. Lägger in lite bilder imorgon, vi ska alldeles strax få främmande av några vänner som nyss fått barn så jag ska få snusa på en bebis =D

Pingu blev i alla fall populär både hos lillkillen som fick den och andra små som var där..även de vuxna tyckte den var fin så det gjorde jag bra =P

Även jag och gubben fick paket, tänk att vi också hade varit tillräckligt snälla för det =) Det blev lite bra och ha grejer till hemmet. Gubben fick även en back med glas-cola den tyckte han nog var bäst haha.

Nu hör jag att bebisen kommer... wiiee =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar