måndag 26 december 2011

Här kommer några till julklappar. Denna gjordes också till min mor, hittade den hos virkpia och kunde inte hålla mig från och göra den för den var så fin =)

Lite krångligt och ta kort på sig själv =P




Sen blev det även lite små kakor till min brorsdotter. Hon fick ett mini kök i julklapp av sina mor och far och till det måste man ju ha lite kakor eller hur? =)


Gjorde även lite makramé armband, 3 stycken helsvarta och ett svart med några silverpärlor i. Tyvärr finns det inga bilder på dessa då jag var lite stressad och få iväg dom så jag glömde bort det.


Nu sitter jag och knåpar på ännu en överraskning, denna gång till mina kära vänner som var här igår..eller egentligen är det till deras lilla Milton som föddes nu i december. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar