onsdag 18 januari 2012

Det är ju så svårt och komma på en rubrik ibland..

När jag låg hemma och hade magsmärtor tänkte jag hela tiden att jag ville det skulle försvinna så jag kunde virka lite..men sen när det försvann var det så himla skönt och bara kunna sitta i soffan och äta lite gott så jag glömde helt av virkningen..den bara låg på bordet och väntade på bli upplockad =P

Filmen jag saknar dig var helt ok, tyckte inte att det var speciellt bra skådespelare med..men det kan ha varit dialekten som gjorde mycket också..men det var en sorglig histiora och jag grät..och grät..och så grina jag lite också..ärmarna var blöta när den var slut =P

Hade tänkt testa virka på en ny toffel ide jag fick när jag såg lite bilder på nätet..planen var att jag skulle testa det under dagen när lilleman sov..men då hade jag pratat med mamma som sa att hon hade tänkt köpa lite stämplar..och jag kom ju på att nånstans i vårat förråd i röran så ska jag ha nåt liknande..så jag skulle bara tvärleta där men det slutade med att jag började röja en massa..fast det var iofs lika bra för vi har tänkt göra om där så småningom till vårat nya sovrum och då kan det inte se ut som det gör nu..ser ut som nån slängt in en bomb där =P

Har varit en sväng på bibblan också, hittade tre böcker..två om pärlbroderi och en om stickning...dom flesta böcker jag hade spanat in var utlånade så jag ska ställa mig i kö på dom och åka in och låna dom senare. Vi var även på garnaffären och där shoppade jag lite garn..det ena ska jag testa till ett mönster jag köpt på etsy, har hittills inte lyckats hitta rätt garn...dom kunde inte hjälpa mig så mycket där heller så vi chansade..passar inte detta ger jag upp...då testar jag göra ett helt eget mönster =P

Oj vilket långt inlägg det här blev..och lite tråkigt också helt utan bilder..äsch, ni som orkar läsa får göra det och ni andra..jaa det ger ju inget och skriva nåt till er för om ni inte orkar läsa så kommer ni ju lix inte läsa det här heller ;P

Natti natti =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar