fredag 27 januari 2012

Fredagsmys

Ikväll gjorde jag klart..(eller ja nästan, det fattas några knappar) en till baby "sko". Har inte gjort klart den andra kanintofflan ännu blev så sugen på prova nästa direkt =P Hade tyvärr inget mer bomullsgarn hemma så jag testade bara med akrylgarn..det blev väl sådär, kan lägga in en bild imorgon så ni får se det är så svårt och ta en bild nu.

Började även på en liten baby leksak, en ring med ett kanin (tror jag det är) huvud på, den blir nog klar imorgon skulle jag tro, bara öron och lite små detaljer kvar =)

Jag känner att jag har jobbat på ovanligt bra nu =P Det brukar ofta bli att jag tar fram virkpåsen och lägger den på bordet och sen ligger den bara där och jag tänker att jag ska börja med nåt och sen går hela filmen vi håller på se och se tänker jag..nej nu ger det inget nu är det ju bara typ 20 minuter kvar haha

Hoppas alla haft en trevlig fredag! Natti natti på er!

1 kommentar:

  1. Roligt att du inte vet vad du virkar ;) Du kanske blir helt överraskad när leksaken är klar, ser fram emot bilder! Trevlig helg!!

    SvaraRadera