lördag 21 januari 2012

Det går inte så bra för mig =P

När ett problem är löst så kommer det alltid ett nytt =P

Jag hade ju lite problems och förstå ett mönster jag köpt men det har löst sig nu..jag mailade till dom som gjort mönstret och förklarade hur det låg till och det var tydligen så att jag inte var den enda som mailat om just den delen och inte riktigt förstått så dom har gjort om mönstret nu och lagt till en del där det står hur man gör så dom skickade ett helt nytt mönster åt mig..så snällt =)

Om ni också vill virka nått sött till små fossingar kan jag tipsa er och kika in här där finns det massor med fint och det går supersnabbt och få mönstret till mailen efter man betalat =)

Nu till mitt andra problem..filten jag virkar på som jag visade tidigare..den låg ju i en påse med mönstret och i där låg en virknål..nr 4. Jag har använt det garn som står i mönstret men där står det att man ska ha 3 ½.. nu tänkte jag såhär..jag borde använt nål 4 eftersom den låg däri..för varför var den annars där? Men varför har jag inte använt den som det står i mönstret? För när jag gör med 4ans nål så tycker jag att det ser lite större ut än tidigare varv..men jag vet inte om jag inbillar mig eller =P tror ni det kommer synas stor skillnad om jag skulle fortsätta på den nu och så visar det sig att jag har fel nål?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar