lördag 16 juni 2012

Joypeak och bakning

Idag är jag helt slut, ska snart se en film med sambon men är lite rädd och sätta mig ner i soffan för då kommer jag nog somna..jag vill inte somna redan =P

Vi började dagen med och åka till joypeak festivalen, det är en gratisfestival här som är en gång per år. Jätte kul för barnen då det finns massor med olika hoppborgar, en loppis med leksaker, clowner, djur och mata och rida på och ansiksmålning m.m och allt är gratis förutom maten.
Det har varit jätte fint väder idag så det var rätt mycket folk där.

Sen åkte vi vidare för och handla och sen hem för och börja baka. Min sambo fyllde år den 7 juni och jag fyller år nu den 25 juni så imorgon kommer våran släkt hit och ska fika lite och till det behövs ju en massa fika så jag har bakat hela eftermiddagen..det har blivit bullar, kokoskakor, blåbärsrutor och en sommartårta.

Nu ska jag gå och plocka ur sista bullplåten ur ugnen och sen vila benen (och troligtvis ögonen =P) i soffan en stund.

Ha en fortsatt trevlig lördag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar