torsdag 14 juni 2012

Rubriken är svårast

Sol idag igen..och idag är jag ledig hela dagen..det brukar alltid bli regn när jag är ledig..är det för tidigt och gå ut och redan sola nu? Jag tänkte man måste ju passa på =P

Som ni kanske redan vet så har jag två akvarium, och jag tycker det är så kul när dom får bebisar och jag har haft ett par nu som jag försökt med länge..och äntligen igår så kom dom..tyvärr så var det inte så många som överlevde, vet inte varför för dom är i en speciell behållare så dom andra inte ska kunna äta upp dom.

En skum grej är att både mamman och pappan är helvita men ynglena är svarta och svartgula..får det inte och gå ihop haha men dom kanske ändrar färg sen =)

Är det någon som läser här som bor i närheten av Skellefteå som kanske är intresserad av några fiskar nån gång? För när jag fått massa fiskar och dom vuxit upp så brukar jag ge dom till fiskaffären för jag har ingen plats för dom och jag kan inte spola ner dom i toan, det är så hemskt. Jag vill inte ha nåt betalt för dom i så fall, bara bli av med dom så jag kan få nya bebisar =P

Nej nu babblar jag på igen som vanligt..på mitt jobb brukar dom säga att jag pratar mer än och jobba..hmm undra varför ;P

Nu ska jag gå och försöka få nån bra bild på sakerna jag lovade er igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar